Friday, October 21, 2016

Deel Prysontleding

Trading behulp volume prysontleding Hi my naam is Anna Coulling, en net soos jy Ek geniet handel. Ek fokus hoofsaaklik op die forex en kommoditeite markte. Ek het handel en belegging vir meer as 16 jaar, so jy sal leer van iemand wat voltyds ambagte. Ek is 'n kenner bydraer tot FXstreet, en het saam met die CME aanbieding webinars op die handel ru-olie en ander kommoditeite. Jy sal ook my mark kommentaar en ontleding vind op baie belangrike handel portals insluitende Belegging. Jy kan nou volg al my nuutste mark voorspellings en analise vir goud en goud termynmark oor te annacoulling Al my handel is gebaseer op volume prys analise, of in aandele, kommoditeite, aandele of forex. Ek het al met behulp van hierdie benadering vir baie jare, en glo dit is die enigste een wat werk, en werk voortdurend. As jy wil graag my handel nouer volg, waarom my nie aan te sluit in een van my gratis live opleiding kamers - kliek op die skakel om aan te sluit Ek sien uit daarna om jou te sien daar met betrekking tot Anna Vind die krag van volume prys analise - op Amazon NOU Nou 'n no 1 Beste Verkoper: Internasionale buitelandse valuta Deel het die hoeksteen waarop my eie handel loopbaan is gebou was. Dit was waar ek begin het, en ek beskou myself as gelukkig om so te doen. Hoekom? Omdat volume en prys is die enigste leidende aanwysers van toekomstige mark aktiwiteit. Baie handelaars nooit ontdek hul ongelooflike krag totdat dit te laat is, die vertroue op sloerende aanwysers, which8230; 8230; 8230; lag die mark. Nou uiteindelik sy hier. In die boek wat jy sal die unieke benadering wat VPA, of Deel Prys Ontleding ontdek. Prys op sy eie is net dat 'n prys. Deel op sy eie is net dat volume. Maar kombineer hulle saam, en net soos die toevoeging van salpeter, houtskool en swael, word hulle 'n plofbare mengsel. Jou kaarte sal heel letterlik ontplof in die lewe. Skielik sal jy die insig om die volgende mark skuif gelees het, voordat dit gebeur. Nou, met VPA jou handel sal stres vry en genotvolle geword. Hoekom? Omdat jou handel besluite sal gebaseer wees op logika en gesonde verstand. Die insiders kan eenvoudig nie verberg mark aktiwiteit uit die oog. Al wat jy hoef te doen is te interpreteer die volume prys verhouding dan net volg hulle. En ja, selfs in die kol forex mark !! Vind uit hoe in die boek, en jou eie sukses sal volg Hier is 'n paar van die wonderlike kommentaar wat ek het op die e-pos ontvang van kliënte wat die boek gekoop het Thank you so much Anna Liewe Anna, Ek wil baie dankie vir die verskaffing van kleinhandel handelaars met 'n wonderlike geskryf, pret om te lees, en baie slim boek! Ek het net jou " 'n Volledige Gids tot Deel Prys Ontleding" en gevind dat dit besonder genotvolle en baie, baie insiggewend. Ek het kennis gemaak met 'n paar van hierdie konsepte voor ( "volume verspreiding analise"), maar moet jou vertel dat jou styl en benadering is 'n baie makliker om te verstaan, en 'n baie makliker om werklik in die praktyk. Geagte Me Coulling, Ek het jou boek op Amazon per toeval, nadat hy getik Trading behulp Deel Prys Ontleding. Het jy die boek hierdie week, en ek is reeds halfpad deur dit. Jou uiteensetting van die volume gedrag in die mark en hoe verskillende prys bars betrekking tot volume is fantasties. Dit is werklik 'n eye-opener. Ek het belangstelling in die Wyckoff benadering vir 'n rukkie, maar nog nie gevind nie iets so duidelik as jou book. Thanks vir die skryf van so 'n groot boek. En nou another8230; 8230; As jy nuut is tot die wêreld van forex, dan is die volgende boek kan wees vir jou. Ek onthou hoe dit was toe ek die eerste keer begin en dit kan 'n verwarrende en komplekse mark te interpreteer. In die boek verduidelik ek die kragte wat die markte dryf, en die breë benaderings tot die ontleding van gedrag mark. Ek hoop dit sal die agtergrondkennis te verskaf om jou te help om 'n beter handelaar, as jy die wêreld van forex betree. 'N inleiding tot die forex mark - op Amazon NOU! Sukses vir baie handelaars bly 'n ontwykende droom, en terwyl die handel proses self is relatief eenvoudig en duidelik, die markte self beslis nie. Inderdaad van die vier beginsel markte, Forex is die mees komplekse van alles, en nog word bevorder as een wat jou eie persoonlike OTM-masjien kan wees. Niks kan verder van die waarheid, wat is die rede waarom baie aspirant handelaars uiteindelik misluk en óf opgee, of beweeg aan. Dit is 'n groot skande, as sy nie hulle skuld, en is bloot omdat niemand nog ooit verduidelik hoe die markte, en in die besonder, die forex mark, regtig werk. As dit bekend klink, dan is hierdie boek vir jou. Die forex mark is ver van eenvoudige, en die gereedskap en tegnieke wat jy nodig het om te oorleef en floreer is uiteenlopend. Baie ontluikende handelaars nader die wêreld van buitelandse valuta in 'n eendimensionele manier, hetsy in die aanneming van 'n enkele analitiese tegniek, of deur te aanvaar dat hierdie mark werk in isolasie aan al die ander. Beide is ewe gevaarlik. Die forex mark sit in die hart van die finansiële wêreld. Na alles, elke besluit deur elke spekulant, handelaar of belegger is oor een ding en een ding alleen geld. Die FX mark omhels elke aspek van risiko en opbrengs in finansiële terme, wat dan overlain met die politieke en sentrale bank manipulasie, al deel van hierdie wêreld. Om suksesvol te wees as 'n forex handelaar, moet jy jouself toe te rus met die gereedskap, die kennis en die tegnieke te neem op die groot magte het gewissel teen jou. Nader die forex mark met 'n ertjie shooter en jy sal net 'n ander slagoffer geword. Bewapen jouself met hierdie boek, en jy sal dan die forex wêreld, ten volle gemobiliseer met die toepaslike wapens, waarvan kennis en insig is die mees kragtige. Klik hier om jou kopie nou gryp from Amazon En vergeet as die einde van die groot Jesse Livermore eenkeer gesê: 8220; Dit [die mark] is ontwerp om die meeste van die mense te flous, die meeste van die tyd 8220; Nou Beskikbaar op Amazon Kindle, en in paperback Forex vir beginners is 'n stap vir stap gids om jou te help om te begin in die opwindende wêreld van forex. Die boek lei jou deur die hand van verduidelikings van hoe en waarom ons 'n forex mark, hoe dit werk, en die meganika van die plasing van ambagte. Die verskillende analitiese benaderings word in detail verduidelik, saam met die begrip van die belangrikheid van volume en prys. Van daar, die boek beweeg op na die konsepte van marge en hefboom, handel planne verduidelik, te kwantifiseer risiko geldbestuur, en die posisie sizing. Dan is dit die samestelling van dit alles, as ons loop deur volledige ambagte saam, van begin tot einde, met 'n paar uitgewerkte voorbeelde. Ten slotte, die boek verduidelik sleutelelemente van die MT4 platform, en hoe om ambagte te plaas en te bestuur. Dwarsdeur die boek is daar honderde beelde en foto's, met 'n eenvoudige verduidelikings, om te help verduidelik alles, sodat jy sal vinnig leer en niks is uitgelaat. As jy die volledige boek, van beginner tot die plasing van jou eerste handel, en alles tussenin wil, dan is dit die boek vir jou! Die boek sal teen 'n baie spesiale promosie prys word in die volgende paar weke, so moet asseblief vinnig gryp jou kopie. Soos altyd dankie al soveel vir jou vriendelike kommentaar en terugvoer op my ander boeke. Ek kan jou nie sê hoe raak ek gewees het, en ek hoop dat jy geniet hierdie boek, soveel as die ander twee. Sodra sy beskikbaar is, sal ek die skakel hier by te voeg. Alle beste wense baie dankie Anna 2 gedagtes oor & ldquo; Trading behulp volume prysontleding & rdquo; 3A% 2F% 2F0.gravatar% 2Favatar% 2Fad516503a11cd5ca435acc9bb6523536% 3FS% 3D74r = G "/% Markus sê:


No comments:

Post a Comment