Friday, October 14, 2016

5 Minute Binêre Opsie Makelaars

My name39s John Campbell (SaneFX, Rich Lazy Trader, ens) en 5 Minute Trades is die eerste stelsel wat ek nog ooit vrygestel wat jou leer om handel te dryf met behulp van jou eie gesonde verstand en vaardighede - sonder om op enige aanwysers om te weet wanneer om handel te dryf. As sodanig is dit bied 'n tydlose vaardigheid wat gebruik kan word om geld ongeag marktoestande maak en vir 'n onbepaalde tyd in die toekoms. en nog baie winsgewend - As jy die reëls te leer, sal jy verbaas wees hoe voor die hand liggend en eenvoudig is dit nie. Hier kan jy sien 660 duidelike wins handel 100 opsies in net 'n paar minute. Let daarop dat die wenners was meestal goed in wins, maar die verloorders nie deur slegs 'n paar pitte. Die stelsel sal nooit ophou werk omdat dit kies geskikte toestande vir handel en hierdie toestande sal altyd bestaan. As 'n punt van belang, gedeponeer ek 1000 in 24Option op 'n Maandag en deur Donderdagaand het dit verhandel op 2000 deur die gebruik van hierdie stelsel 'n paar uur per dag. Gebruik die nuwe 300 tweede opsies uit 24Options of Options Fair. Die onaangename waarheid is dat geen meganiese handel stelsel wat op minder as die daaglikse of dalk 4 uur kaarte regtig werk (sonder ervaring en toepassing van diskresie). Die idee dat dit kan werk op 60 tweede handel is gek, want jy is net die handel ewekansige skommelinge en geen werklike rigting. Sulke stelsels word verkoop omdat die verkoper het 'n vennoot ooreenkoms met die makelaar vir 'n deel van die wins - en winste word slegs gemaak word wanneer jy verloor. So, dit maak net sin om te verkoop jy stelsels wat ontwerp is om jou rekening leeg te maak. Ek het geen winsaandeel ooreenkoms met 24Options of Subinary maar ek kry 'n vaste kommissie per nuwe, befonds rekening so ek wil hê jy moet wen. That39s waarom ek dit vir net 'n teken 20.00 kan verkoop. Jy moet 'n rekening by hulle het, want hulle het die nuwe 300 tweede opsies - met ander woorde, hulle altyd hardloop vir presies vyf minute eerder as op vasgestelde tye. 5 Minute Trades geen aanwysers gebruik. Die gids dek volledige instruksies hoe om slap periodes identifiseer in die handel en munt te slaan uit die beperkte omvang van beweging. Dit is juis hierdie 39sideways movement39 tydperke wat normale handel doodmaak, want daar is geen duidelike rigting, maar ons is lief vir hulle Jy sal leer grafiek bewegings en in staat wees om handel te dryf met behulp van gesonde verstand eerder as staatmaak op 'n paar twyfelagtige aanwyser dat slegs werk onder sekere omstandighede. Met opsies, moet ons net 'n tiende van 'n neut wees in wins tot die volle 39in die money39 prys sak - gewoonlik 75 duidelike wins. Dit is 'n baie eenvoudige stelsel geskik vir beginners, maar gesoute handelaars sal sy maklik doeltreffendheid waardeer. Kan gebruik word op enige tyd sone en op 20 munt pare, olie, goud, silwer, aandele, die Dow en die Nasdaq. 250 minimum kapitaal maar 500 word aanbeveel om 50 opsies en 1000 handel kan 'n lewende inkomste te voorsien. Ek gereeld handel dit self. Ons handel die voorwaardes wat ander handelaars haat. Ek is altyd beskikbaar vir ondersteuning op JohnOrionZen5 minuut binêre opsie handel met 'n goeie oorwinning verhouding geword Julie 2013 Status: Lid 514 Posts hi ek gedink om binêre opsie handel metode te deel met u..i was leer baie dinge van forex fabriek so gehoop hier bydra. hierdie binêre handel stelsel het baie wen verhouding. U kan dit gebruik op enige mark tyd. asook enige geldeenheid pair..but DNT gebruik hierdie stelsel in die nuus keer. so weg voor 30 mints rooi nuus keer en gebruik na 30 kruisement. daar is baie opsie makelaars verskaf gratis demo handel rekening. sodat een van hulle om hierdie metode te toets voordat u opgelei. ons met behulp van 5 kruisement grafiek vir get inskrywings. hierdie aanwysers moet installeer in MT4. eerste wat ons nodig het geel pyltjie gereed om toegang te kry. (aanwyser namesma corssoverjustin) daarna kers naby terselfdertyd u moet groot blou pyl saam ontvang met 'n klein groen pyl. hou dit in gedagte moet beide together. if toe kers pop tyd dan is dit dalk 'n goeie handel vir u wees .. eerste wat ons nodig het geel afpyltjie gereed om toegang te kry. (aanwyser namesma corssoverjustin) daarna kers naby dieselfde tyd jy moet ontvang groot rooi pyl met 'n klein pienk pyl saam. hou dit in gedagte moet beide together. if toe kers pop tyd dan is dit dalk 'n goeie handel vir u wees .. hoop jy duidelik inskrywings. gebruik 5mint verval opsies. (New York en Londen het meer akkurate seine) voel vry om hierdie stelsel te voeg en harmonie en DNT vergeet om dit te deel met hier. enige voorstelle is welkom. hoop jy sal hierdie stelsel te ontwikkel. Ek was kennisgewing baie ouens vra dieselfde vraag hier weer en weer. dit is hulle sê dat hulle die sjabloon nie korrek werk. so pls kyk na die video voor u stap ur handel grafiek. Dankie vir die deel USFantacy. Gee asseblief vir ons 'n paar meer duidelike uiteensetting in die reëls. Moet ons die handel te plaas in die tweede pyl ek bedoel vir die koop, Ones die geel pyl kom, moet ons wag vir die blou pyl en dan op die einde van die kers met pyl blou moet ons die handel kan veroorsaak jy laat weet ons asseblief hoe lank jy weer probeer hierdie metode en whats jou suksessyfer Dankie :-) Groete, Paul. eerste u moet wag kom geel pyl. dat geel pyl gekom nadat kers gesluit. daarna Terselfdertyd moet u beide groot pyl en klein pyl saam ontvang. sodra u agterkom dat u sonder laat sou gaan nie. pls belê klein skerm tyd. binne 30 mints u sal verstaan. dankie vir die deel van jou metode Ek het net 2 vinnige vrae vir 'n beter begrip. Toe ek graag 'n handel betree het daar by die groot geel pyl eerste wees, beteken dit pyl op die kers oop of toe te maak en die tweede bevestiging is die dubbele pyl. beteken dit een op die kers naby of oop Kan ons handel so 'n szenario En laaste maar nie die minste nie. Hoe lank wil jy hierdie strategie handel en wat is jou oorwinning koers / rekening groei hey usfantasy, baie dankie vir die deel van jou metode Ek het net 2 vinnige vrae vir 'n beter begrip. Toe ek graag 'n handel betree het daar by die groot geel pyl eerste wees, beteken dit pyl op die kers oop of toe te maak en die tweede bevestiging is die dubbele pyl. beteken dit een op die kers naby of oop Kan ons handel so 'n szenario En laaste maar nie die minste nie. Hoe lank wil jy hierdie strategie handel en wat is jou oorwinning koers / rekening groei ja geel kom nadat kers net gesluit. dit kom nie werk kers. dubbel pyl werk vir ADX krag. if you kennis ADX aanwyser in gebreke MT4, dan jy weet die antwoord. Ek weet baie mense op soek na goud lepel bring dinge. hulle ten minste nie die toets van die gebruik van demo rekening en vra dieselfde vrae. hoeveel te wen ambagte, hoe lank doen jy om dit te doen. Wat is nou ur kapitaal. is dit winsgewend te maak. en bla bla bla Ek dink dit is emosies vraag. Probeer dit met demo en as jy voel nie gud laat dit dan. selfs al het ek gedink ek moet 'n paar kiekie in my lewe rekening voorsien. dit was waardeloos om me. may wees nie vir u. Ek sal my baie grootte en hoeveelheid verberg. plus punte shows wen ambagte en minus punte toon verlies. Cheers mate, ek weet hierdie soort vrae is meer as emosionele maar ongelukkig ek havent het 'n BO makelaar wat demo handel bied, dis hoekom ek gevra daardie vrae voordat ek 'n bietjie geld IN5 Minute Binary Options Ten einde vir 'n handelaar om die maksimum te kry voordele van die 5 minuut handel binêre opsies, wat hulle nodig het om te identifiseer en te werk met die mees geskikte binêre opsie platform wat gevind kan word. Daar is baie platforms wat gebruik kan word, maar die kinders aanbeveel vir hierdie tipe opsie is 24option, TradeRush en StockPair. Verder kan hulle albei afgelaai en gebruik word op die selfoon, wat die trader8217s lewe baie makliker maak. Die lewe van 5 minute opsies is die ontwikkeling van 'n geruime tyd nou. Makelaars het 'n baie energie bestee aan navorsing, die maak van hul handelaars gelukkig. Hulle glo, hoe meer dinge wat jy kan doen met hul platform die gelukkiger you8217ll wees. In die meeste gevalle is dit waar. Dit is egter baie belangrik om die risiko's van 5 minute binêre opsies te verstaan. As you8217re nie geredelik vir hulle berei, moet jy beweeg om langer tydperke soos 10 of 15 minute installasie. Die groot ding oor 24options 5 minute handel setup, is dat die timer begin onmiddellik ná die aanvang van die handel. Weet saak wanneer jy die mark te betree, die trefprys moet klop aan die einde van 5 minute of 300 sekondes. Hoewel dit 'n mooi eenvoudige konsep, neem dit 'n paar mense 'n rukkie om te verstaan. It8217s net soos die 60 tweede handel bespreek ons ​​op hierdie webwerf, maar langer. Ons raai u hierdie styl op 'n demo rekening te toets voordat gevaar enige geld. Sommige ander notas om te oorweeg met hierdie handel metode is die uitbetalings. Daar is baie van die tye makelaars sal die uitbetaling pryse te verlaag om 70-75. Dit gee die makelaar 'n groot voordeel in vergelyking met 'n langer handel op 85. Ideaal wat jy net wil hierdie styl handel as jy 'n prima handel setup sien. As jy don8217t dink prys sal bly beweeg in jou rigting na 5-10 minute daarna 'n handelsmerk met behulp van 'n vyf minute opsie kan oorweeg word. Onthou altyd jou risiko vlak en probeer om nie te oor handel. Die meeste makelaars het 10 of 15 minute binaries waarin jy het om te betree voordat jy die 5 minute aftel. Maak seker dat jy hierdie oorweeg sowel. Nice setups kan wys op langer tydperke, maar jy kan nog steeds inskryf naby die vyf minute merk. You8217ll ook 'n beter uitbetaling koers. In hierdie tipe van handel, hoe hoër is die tempo, hoe beter. Dit laat jou toe om minder geld te waag wanneer hulle op soek dieselfde bedrag. Met verloop van tyd you8217ll leer wat werk en wat doesn8217t werk vir jou en jou handel. Gee aandag aan die besonderhede en practice. My 1-minuut (60 sekondes) Binêre opsies strategie: 14/18 ITM Op Maandag, ek het uit my normale roetine van die saak 15 minute termijnen van die 5-minuut grafiek ten gunste van 60 - second opsies. Vir een, ek voel net soos die breek dinge 'n bietjie vir my eie genot. En twee, ek weet dat baie handelaars is in hierdie vinnige alternatief, as it8217s nou aangebied deur baie buitelandse makelaars. Daarom, die bekendstelling van 'n 60-sekonde ambagte in my blog kan dien om 'n paar advies oor hoe ek hierdie sou benader leen. Gewoonlik, weet ek nie handel dryf 1-minuut opsies in die eerste plek omdat die uitbetaling is relatief swak (70). Ook, dit is moeiliker as akkuraat met hierdie bedrywe soos die 15-minuut ambagte, as gevolg van die inherente vlak van geraas op die 1-minuut grafiek te wees, in my opinie. Met ander woorde, wanneer die handel 60 sekondes opsies uit die 1-minuut grafiek, you8217re die hantering van 'n baie klein hoeveelheid prys data vervat in elke kandelaar en 'n minuut van die prys aksie is relatief onbelangrike in die groot skema van dinge. Dit gesê, ek glo dat it8217s ten volle moontlik om gesonde handel besluite te neem oor wat kan gebeur met die prys beweging in die volgende minuut. My basiese strategie teenoor 60 sekondes opsies gaan soos volg: 1. Vind ondersteuning en weerstand vlakke in die mark waar kort termyn bounces kan geneem word. Spilpunte punte en Fibonacci retracement vlakke kan veral nuttig wees, net soos wat hulle is op ander tydsraamwerke terwyl handel langer termyn instrumente. 2. Neem handel set-ups op die eerste druk van die vlak. Wanneer you8217re handel instrumente wat 'n hoë vlak van geraas inherent in die uiteindelike handel uitkoms (soos 60 sekondes opsies) het, glo ek dat die neem van 'n hoër volume van ambagte eintlik kan speel tot jou voordeel. Vir diegene wat vertroud is met die manier waarop ek gewoonlik die 15-minuut termijnen van die 5-minuut grafiek handel, ek gewoonlik kyk vir 'n aanvanklike verwerp van 'n prysvlak Ek het reeds voor die tyd afgemerk. As dit die geval is die vlak verwerp, dit help om die robuustheid van die prysvlak verder bekragtig en ek sal kyk om te kry op die daaropvolgende touch. Onverwags, dit lei tot 'n laer volume van ambagte geneem in ruil vir hoër akkuraatheid set-ups. Maar sedert die inherente geraas in elke 60 sekondes handel is so groot om mee te begin, ek glo die handel in hoër volume kan eintlik werk om one8217s voordeel in dat dit help om selfs uit die akkuraatheid skommelinge wat kom wanneer die handel so kort termyn instrumente. Om 'n bofbal analogie, 'n hitter wat normaalweg handhaaf 'n kolfgemiddelde van 0,300 (dws hy maak dit op basis met 'n treffer op drie uit elke tien op-vlermuise) kan gaan deur middel van 'n tien-spel rek waar hy net vlermuise voorsien. 100. Aan die ander kant, in daardie selfde span, kan hy getref 0,450. Maar in die loop van 'n 100-wedstryd seisoen, it8217s verwag dat met genoeg by-vlermuise, sy ware vaardigheid vlak met betrekking tot slaan sal akkuraat aan die lig gebring. It8217s n regressie na die gemiddelde tipe konsep. As sodanig, as you8217re handel 60 sekondes opsies en slegs die neem van 1-2 ambagte in 'n 4-uur sessie (dit wil sê dat super konserwatiewe), it8217s waarskynlik dat you8217re gaan 'n baie lang tyd voordat jou ware vaardigheid vlak te wag op hierdie vorm van die saak geopenbaar om jou aandag. Jy kan nie eens 'n effektiewe strategiese benadering tot 1 minuut opsies, en dit sou jammer wees as jy het meer as 'n maand van handel hierdie instrument voordat jy begin om te besef dat die geval wanneer jou wins kurwe (of ITM persentasie) that8217s begin neem sy gepaste vorm. Dit gesê, don8217t overtrade deur set-ups wat eintlik daar aren8217t. That8217s veel erger as selfs die keuse om op alle handel. 3. Don8217t blindelings handel almal raak van ondersteuning en weerstand. Voortgaan om die prys aksie (bv kandelaar tipes en formasies), tendens rigting, momentum, en dinge van daardie aard wat kom met persoonlike blootstelling aan hoe markte van jou belangstelling gedra en die bevordering van jou handel onderwys om voortdurend beter geword oorweeg. Maar sonder verdere uitstel het, sal ek julle almal van my 60-sekonde ambagte wys vanaf Maandag en ek hoe ek sit al die bogenoemde in die praktyk. Om verwarring te voorkom, sal ek kortliks beskryf elke handel volgens die getal toegeskryf word in die onderstaande screenshots. 1: 1,32817 het die hoog vir die oggend en gevorm het 'n oppervlakte van weerstand. Op die eerste re-touch van 1,32817 het ek 'n verkoopopsie op die 1:54 kers. Dit handel gewen. 2: Soortgelyk aan die eerste handel Ek het 'n put-opsie op die re-touch van 1,32817. Dit handel ook gewen. 3: 'n Derde verkoopopsies op 1,32817. Dit handel verloor, as die prys het bo my vlak en vorm 'n nuwe daaglikse hoog. 4: Prys gevorm n nuwer lae op 1,32715, teruggesak tot 1,32761, voordat hulle weer af. Ek het 'n koopopsie op die re-touch van 1,32715 en dit handel gewen. 5: basies dieselfde handel as die vorige een. Prys is baie goed op 1,32715 hou so ek het 'n daaropvolgende koopopsie en gewen hierdie handel. Op die 2:26 kers, prys het sy skuif terug tot die 1,32761 weerstandvlak. Op 'n normale beweging, sou ek 'n verkoopopsie daar neem, maar momentum was sterk op die 2:26 kers (byna ses pitte) so ek die handel vermy. 6: Verskeie verkoopopsies byna ingestel op die vlak 1,32761, maar nie een bewaarheid op die vlak. So my volgende handel was nog 'n oproep opsie af by my oproep opsies tydens my vorige twee bedrywe geneem. Maar sedert 1,32715 was effens voor oortree, het ek besluit om in plaas neem 'n koopopsie op 1,32710 plaas. Ek het gevoel dit was 'n veiliger skuif as net 'n halwe neut kan deurslaggewend wees in die bepaling of 'n 60-sekonde handel gewen of verloor word. Dit handel gewen. 7: Sit opsie back-up op die 1,32761 weerstandvlak. Dit handel gewen. 8: koopopsie af by 1,32710 (waar 6 geneem). Dit handel gewen. Maar die minuut ná hierdie handel verval in-die-geld, het die mark onder 1,32710 en vorm n nuwer lae op 1,32655. 9: Dit handel was 'n verkoopopsie ten 1,32710, met behulp van die konsep dat die ou ondersteuning kan verander in 'n nuwe weerstand. Nietemin, hierdie handel nie wen as prys het voortgegaan om terug te kry in sy vorige handel reeks klim. 10: Ek het besluit om 'n verkoopopsie met die druk van 1,32817, wat die vlak waarop ek het my eerste ambagte van die dag was nie. Dit handel kan lyk 'n bietjie verwarrend aanvanklik gegee 'n nuwe hoogtepunt vir die dag was gestig en wat momentum was boontoe. Maar deur net te kyk na die kers dit blyk dat die prys was bekwaam om 'n bietjie te val. Daar is ook op pad na 'n gebied van onlangse weerstand sodat wanneer dit 1,32817 getref, ek het die verkoopopsie en die handel uitgewerk. 11: Nog 'n verkoopopsie ten 1,32817. Dit handel gewen. 12: Vir hierdie handel, die hoogtepunt van die dag aanvanklik op die 2:13 kers kom in die spel 1,32839. Ek het bedoel om 'n verkoopopsie neem op hierdie vlak op die 3:22 kers, maar prys het deur dit vinnig en gesluit. En dan vir miskien 10-15 sekondes, is my prys voer vertraag en teen die tyd dat dit die verband is teruggevind nadat dit was meer as 'n pit bo my bedoel inskrywing. So I8217m bly ek gemis wat handel, as it8217s een wat sou verloor het. Ek het uiteindelik met behulp van die 1,32839 vlak op 'n koopopsie, al is, gegee dat die vorige weerstand kan verander in 'n nuwe ondersteuning. Dit handel gewen. 13: 1,32892 was nou op die oomblik die hoog vir die dag en het 'n onlangse weerstandvlak gevorm. Ek het 'n put-opsie op die druk van die vlak. Dit handel gewen. 14: Net soos 12, ek gebruik 1,32839 as ondersteuning weereens, en dit 'n wen-handel geproduseer. 15: Weereens, gebruik ek die huidige daaglikse hoogtepunt van 1,32892 as 'n weerstand vlak af wat 'n verkoopopsie neem. Maar prys Busted deur en dit handel verloor. 16: Nog 'n kwartier verbygaan voordat ek in staat was om 'n ander handel opset neem. Hierdie keer het ek gebruik 1,32892 as 'n ondersteuning vlak (ou weerstand draai in nuwe ondersteuning) om 'n oproep opsie neem. Dit handel was waarskynlik my gunsteling opset van die dag en is aangehelp deur die feit dat die tendens was tot. Dit blyk om 'n wenner te wees. 17: Vir verkoopopsies op hierdie punt, het ek 'n oog in die rigting van 1,32983 (die nuwe hoë vir die dag), maar die prys twee keer gekonsolideer op die 1,32971 vlak vorming van 'n lyn van weerstand. Dus het ek besluit om 'n verkoopopsie met die druk van 1,32971 op die 4:28 kers neem. Dit handel blyk te wees 'n mooi vier-pit wenner wees. Waar kry ek handel ek handel MarketsWorld omdat ek altyd my onttrekkings ontvang het binne 24-48 uur 8211 Sien meer by: www. binaryoptions / 3-binêre-opsies-handel-strategieë-vir-beginners / sthash.43oXjiMP. dpuf 18: My finale handel van die dag was 'n koopopsie terug by 1,32839, waar ek het dieselfde set-ups vir 12 en 14. Dit was nog 'n goeie vier-pit wenner. Daarna was ek wag vir die prys te kom en te sien of 1,32892 sou optree as weerstand, maar dit het nooit aangeraak. Ook, het ek voel 'n bietjie moeg van hierdie punt en besluit om 'n beroep dit gesluit vir die dag. Algehele, Ek het baie goed vir my eerste dag handel 60 sekondes opsies, gaan 14/18 ITM. Maar, in die algemeen, ek glo in my strategie om toekomstige mark rigting voorspel met 'n redelike vlak van akkuraatheid, en my vermoë om dit van toepassing op enige mark of tydraamwerk. Ek geniet ook om speel met die 1-minuut opsies, soos dit was 'n nuwe ervaring, en ek sal beslis oorweeg die toevoeging van meer 60-tweede opsie dae in my dieet in die toekoms. Waar kry ek handel ek handel al my 60 sekondes opsies by Traderush. Fast onttrekkings en ordentlike uitbetaling s hou my gelukkig there. Articles 5 Minute Trading Strategie Best hoë-frekwensie Trading Binary opsies strategie vir Beginners QUICK INFO: Binêre opsies 5 Minute Trading Strategie is een van die beste en mees eenvoudige hoë-frekwensie handel strategieë vir binêre opsies handel. Gratis amp maklik om te leer vir beginners Inleiding tot 5 minute Trading Strategie 5 Minute Trading Strategie is 'n groot inleidende strategie om te begin handel binêre opsies met tegniese ontleding. Dit sal toelaat dat 'n beginner handelaar om te leer hoe om die basiese tegniese aanwysers gebruik en terselfdertyd maak wins uit die staanspoor. Soos die basiese analise gedoen word op die 1 minuut kaarte en die ambagte uitgevoer in 5 minute, die stelsel kan maak van hoë aantal ambagte in een handel sessie. Die basiese idee van hierdie strategie is om die posisies op die vlakke van weerstand waar kort termyn terugskrywings verwag betree. Dit kan wees consideredgt High-Frequency Trading Binary opsies strategie. Sodra jy die basiese konsepte verstaan, kan die strategie verander en kan verhandel op hoër tydraamwerke (byvoorbeeld 5 minute grafiek met 10-20 minute verstryking keer) vir hoër opbrengste in-die-geld en minder geraas (dit is 'n konstante faktor op 1 minuut kaarte) en dus minder risiko. Bykomende aanwysers gebruik kan word om selfs meer akkurate inskrywing posisies en selfs hoër wen ambagte verhouding te kry. 5 Minute Strategie spel in wissel mark - is baie eenvoudig en maklik om te verstaan ​​vir beginners, - laat beginners om te leer hoe om handel te dryf met tegniese ontleding, - is ontwerp vir valuta handel (forex) met binêre opsies, - produseer baie goeie resultate met 'n gemiddeld van 72 wen ambagte, - gebruik slegs 'n paar uiters eenvoudige stel reëls, - kan 'n handelaar te maak om 20 ambagte op 'n enkele geldeenheid paar op een dag, - kan verhandel met 'n minimum risiko deur te belê dieselfde bedrag geld in elke handel, - kan verhandel met 'n matige risiko deur die gebruik van 'n martingale skaal (in die geval van 'n bietjie hoër aanvanklike rekening balans). Asseblief Teken in of Registreer om volle toegang te kry en lees die volledige artikel.


No comments:

Post a Comment